Blog de pitic

Săptămâna 36

Posted on: 08-03-2010

Am întârziat din nou vreo 10 zile cu postarea de la săptămâna 36, dar ştiţi cum se zice: “mai bine mai târziu, decât niciodată”.
Să revenim la sarcină. A fost o săptămână liniştită, fără evenimente deosebite, sarcina şi-a urmat cursul normal şi am ajuns iată la aproape 4 săptămâni până la naştere. Doar o lună mai este până în momentul în care mami şi tati vor fi cei mai fericiţi părinţi din lume. Până şi eu sunt din ce în ce mai nerăbdător să văd lumina zilei şi să scap din locurile acestea în care stau foarte înghesuit. Din când în când am mai necăjit-o pe mami, deoarece sunt extrem de jucăuş şi i-am mai dat câte un picioruş în burtică sau în spate. Scuze mami!
În săptămâna 36 a fost şi data de 1 martie, începutul primăverii, ocazie cu care l-am rugat pe tati să-i cumpere mamei un mărţişor şi o floricică din partea mea. Mama tare s-a mai bucurat. Apropos de mami trebuie să vă spun că probabil dintre toţi ea este cea mai nerăbdătoare să mă nasc. Îi pricinuiesc dureri mari de spate şi încheieturi care nu o prea lasă să doarmă noaptea şi deşi ea are somn, din păcate nu are poziţie. Îşi schimbă poziţia în somn de câteva ori pe noapte, iar căldura pe care o eman eu îi face somnul şi mai zbuciumat. E greu pentru toţi în ultima lună de sarcină, săptămânile par să treacă din ce în ce mai lent, burtica este din ce în ce mai mare şi mai greu de purtat, odihna mai puţină şi mai zbuciumată, aşteptarea tot mai grea, emoţiile tot mai mari. Mami a cam avut chef de plimbare prin parc, însă din păcate vremea mai puţin călduroasă nu ne-a permis să prea ieşim din casă.
Cu toţii se interesează mereu de starea de sănătate a mamei şi de evoluţia sarcinii, rude, prieteni, colegi, sau simplii cunoscuţi, cu toţii vor să vadă burtica. Aşa că mai jos aveţi poza cu burtica în săptămâna 36 a sarcinii.

Burtica săptămâna 36

Burtica săptămâna 36

Ei cum vi se pare? Vă pupă Vlăduţ! 😀

Tags: , ,

Leave a comment

Ajutaţi-l pe Marian

Ajutaţi-l pe Marian

Ajutaţi-o pe EVA

Ajutaţi-o pe EVA

Ajutati-o pe Beatrice!

Ajutati-o pe Beatrice

Calendar

March 2010
M T W T F S S
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Statistici

  • 45,509 vizitatori