Blog de pitic

La mulţi ani mami!

Posted on: 08-03-2010

Pentru că azi este 8 martie, ziua femeii, iar l-am pus pe tati la cheltuiala şi l-am rugat să-i cumpere mamei un buchet frumos de lalele şi din partea mea. Îi spun şi eu mamei mele “LA MULŢI ANI!” şi Te iubesc mult mami, iar mai jos încă un buchet de lalele!

Flori pentru mami

Flori pentru mami


Mămico abia aştept să văd lumna zilei, apoi să mai cresc puţintel şi să-ţi culeg flori de ziua ta.

1 Response to "La mulţi ani mami!"

Draga bebe Rusu, ne-am bucurat tare atunci cand te-am descoperit. Ne-ai cucerit de la prima citire 😉 Ne-a incantat si mai mult faptul ca esti cam de varsta noastra … noi acum avem 36 de saptamani si 4 zile 😀

Am incercat sa te votam la Roblogfest, insa te-au descalificat nenii aia din concurs 😦 … nu fii suparat, le arati tu lor la anu’ !

multa sanatate, atat tie cat si mamicii tale! … si lui tati tau, bineinteles… dar acum voi doi sunteti in centrul atentiei. 😉

Sa ne tii la curent cu noutatile din viata ta.

Leave a comment

Ajutaţi-l pe Marian

Ajutaţi-l pe Marian

Ajutaţi-o pe EVA

Ajutaţi-o pe EVA

Ajutati-o pe Beatrice!

Ajutati-o pe Beatrice

Calendar

March 2010
M T W T F S S
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Statistici

  • 45,515 vizitatori